czwartek, 23 stycznia 2014

Mały zdolniacha

Z góry przepraszam za brak skromności... ale mam bardzo zdolne dziecko.
Dzisiaj rysował portret... portret Jana Pawła II

Dlaczego wrzucam na bloga prace mojego pierworodnego? Ponieważ niestety mamy problem...  jego prace są często uważane za niesamodzielnie wykonane!
Dziecko moje, choć jeszcze siedmioletnie, kocha rysować, robi to codziennie i codziennie z tym samym zapałem.


No ale dosyć tych moich zachwytów, pora na konkrety...
 Miłosz przy pracy
...  moja ręka jego pracy nie dotknęła...
sama jestem mile zaskoczona efektem, a nawet bardziej niż mile :-)
ten Spiderman walający się po stole to też jego praca, ale w szkole (kredki bambino)

Portret ukończony, jeszcze tylko wyciąć i wykleić collage...


a tak wygląda już skończona praca... tematem pracy jest Jan Paweł II i dzieci

tytuł Miłosza 
"JESTEŚ W MOIM SERCU"


format A3; collage 

jedynym moim wkładem w tą pracę, było wyszukiwanie w gazetach zdjęć dzieci...

Przepraszam, ale uprzedzałam, że będzie nieskromnie  :-)

Jestem dumna z mojego dziecka !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz